牡羊座(3/21~4/20)

Baby, will you be my valentine?I will make you the happiest girl on earth.

寶貝,當我的情人吧?我將使你成為世上最快樂的女孩。





金牛座(4/21~5/21)

Would you like to go to movies, KTV, or just have a chat over a good meal at a nice restaurant?

你喜歡去看電影、唱KTV或是去餐廳聊聊天吃美食呢?





雙子座(5/22~6/21)

I can think of nothing else but your dazzling smile.

我的腦海中除了你那迷人的微笑甚麼都沒有。





巨蟹座(6/22~7/23)

I will wait for you to come home to eat.

等你回家吃飯哦!





獅子座(7/24~8/23)

That's the most romantic thing that anyone has ever done for me or said to me…

你所為我作的事與對我說的話都是我經歷過最浪漫的…





處女座(8/24~9/23)

I love everything about you, especially the way you made me feel how special I am.

我喜歡所有的你,尤其是你如何讓我覺得我自己是多麼特別的。





天秤座(9/24~10/23)

I love your tender kisses and charming smiles.

我愛上你那溫柔的吻和迷人的微笑。





天蠍座(10/24~11/22)

To me, you are irreplaceable, because you are one of a kind.

對我而言你是無法代替的,因為你是獨一無二的。





射手座(11/23~12/22)

If you need me, I am here for you. I am on your side.

如果你需要我,我會在這等候,我跟你是一國的。





魔羯座(12/23~1/20)

Oh, dear. I want you to know that being with you, it's as good as it gets.

親愛的,世上沒有比跟你在一起更幸福的了。





水瓶座(1/21~2/19)

You are the one I have been looking for.

你就是我一直在追尋的幸福。





雙魚座(2/20~3/20)

Okay. Let us try to be the luckiest couple on earth.

好!讓我們試著成為世上最幸運的一對。
arrow
arrow
    全站熱搜

    藍色憂鬱 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()